Kalendarz firmowy

Niejednokrotnie z pewnością spotkałeś się z kalendarzem, ukazującym produkt, logo firmy, nazwę firmy czy cokolwiek, co kojarzy się z konkretną działalnością.
Prawdopodobnie nie zwróciłeś na to uwagi, jednak niesie on ze sobą ważne zadanie – ma on skupiać naszą uwagę i prezentować firmę.

Jak się okazuje nie jest to tylko miły gest ze strony firmy, która oferuje nam darmowy kalendarz na nowy rok. Stanowi on bowiem świadomą i bardzo dobrze przemyślaną reklamę.

Zarówno kalendarz książkowy, jak i kalendarz naścienny czy też ten, który stawiamy na biurku, używany jest przez każdego niezmiernie często. To najważniejsza cecha kalendarza, mówiąca o tym, że warto wykorzystać go jako reklamę. Oczywiście reklama ta, musi być dokładnie przemyślana – nie może być nachalna ani męcząca.

Za sprawą kalendarza książkowego, możemy dotrzeć do mnóstwa klientów. Kiedy podarujemy kalendarz jednemu klientowi, a na okładce, widnieć będzie logo i nazwa naszej firmy, prawie na pewno, zobaczy je wiele innych osób – koledzy, znajomi, współpracownicy, rodzina naszego klienta. Jak się okazuje, za sprawą jednego tylko kalendarza mamy szansę, zbudować pozytywne wyobrażenie o naszej firmie, w oczach setek osób. Wystarczy, że klient będzie używał naszego prezentu. Gdy podarujemy kalendarz każdemu klientowi, możliwe, że za sprawą zwykłego kalendarza trafi do nas wielu kolejnych odbiorców. Nie zapominajmy również o pracownikach – wystarczy, że ktoś ze znajomych spojrzy na kalendarz, bądź pochwali jego design, a rzetelny pracownik, ma szansę wykazać się, opowiedzieć o firmie czy produkcie i zdobyć kolejnego klienta. Być może nie w tej chwili, jednak za tydzień czy miesiąc, gdy osoba, która widziała nasze logo, zastanawiać będzie się nad produktem czy usługą, podświadomie wybierze nas.

Za sprawą kalendarza książkowego możemy zatem zdobywać klientów, ale również dbać o tych, już stałych. Dzięki temu, będą oni odbiorcami zadowolonymi, którzy jednocześnie stają się niezależnymi ambasadorami naszej marki, co bez wątpienia jest niesamowicie wartościowe.

Kalendarz książkowy, bardziej niż te stojące na biurku czy wiszące na ścianie, ma szansę przekazać coś więcej niż tylko identyfikację firmy. Możemy gdzieniegdzie przemycić reklamę produktów, opis działalności, najnowsze akcje, w których firma bierze udział i wszystko inne, co zachęci przypadkowego odbiorcę do zapoznania się z naszą działalnością. Warto więc skupić się na projekcie kalendarza, który mimo niepozornych rozmiarów, może stać się inwestycją niezwykle wartościową.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES | Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach końcowych użytkownika za pomocą plików cookies przez Salmo Design. Pliki cookies są to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych, za pośrednictwem których użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies używane są w celu tworzenia statystyk, które wspierają pozycjonowanie strony, ułatwiając dotarcie do niezbędnej Państwu informacji. Oprogramowanie przeglądarek internetowych domyślenie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. Ograniczenie lub wyłączenie dostępu plików cookies do swojego urządzenia nie spowoduje utrudnień w korzystaniu z naszego Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień w zakresie plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Informujemy, że warunki przechowywania lub otrzymywania plików cookies można zmienić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.

Zamknij