Reklama w internecie

Internet to obecnie najbardziej popularne źródło informacji. Szukamy w nim absolutnie wszystkiego, nie tylko niezbędnych danych – zabawy, wiadomości, przygody czy miłości. Dzięki temu, w sieci każdego dnia znajduje się jednocześnie miliony osób. Wśród nich, znaleźć możemy tysiące odbiorców naszej usługi czy produktu.

Odpowiedź jest łatwa. Oczywiście tak! Często jednak zapominamy o tym, w jaki sposób to robić. Umieszczanie banerów reklamowych byle gdzie, dzisiaj się nie sprawdza. Każdego drażnią wyskakujące okienka, które uniemożliwiają normalne przeglądanie zawartości strony. Po kilku takich reklamowych akcjach, użytkownik zwykle opuszcza witrynę, szukając informacji gdzie indziej. Płacenie więc za reklamę masową jest nieopłacalne. Wykupując baner na kilku stronach jest szansa, że przez przypadek, trafi na którąś z nich, osoba zainteresowana produktem. Szanse są jednak niewielkie. Aby reklama była skuteczna, niezbędne staje się określenie odbiorcy i znalezienie go. Jeżeli jesteś producentem odzieży damskiej, nie ma sensu ogłaszać się na portalu gier RPG. Szansa, że któryś gracz, będzie chciał zrobić zakupy w Twoim sklepie są niewielkie. Jeśli jednak, znajdziesz portal, w którym głównymi użytkownikami są kobiety, a następnie zaprojektujesz baner, który naprawdę będzie interesujący – nie zaś irytujący – Twoje szanse rosną, nawet jeżeli baner znajdzie się na jednej tylko stronie.

Stworzenie internetowej reklamy, będącej reklamą skuteczną, coraz częściej przysparza problemy. Wydaje się to dziwne, w internecie pojawia się bowiem całe mnóstwo narzędzi, pozwalających na tworzenie nowych reklam i nowych ich form. Do dyspozycji pozostają przecież Google Adwords, pozycjonowanie różnego rodzaju, banery, mailingi i całe mnóstwo innych narzędzi, które wykorzystywane umiejętnie, przynoszą naprawdę wartościowy efekt. Aby go jednak osiągnąć, należy pamiętać, że nie zawsze więcej znaczy lepiej.

Zanim przystąpisz do wykupienia mnóstwa linków, pozycjonowania wszędzie gdzie się da, zastanów się, co naprawdę chcesz osiągnąć, a co ważne, do kogo chcesz dotrzeć. Kiedy określisz swoje stanowisko, łatwiej będzie znaleźć Ci miejsca, w których znajdują się Twoi klienci. Postaraj się o reklamy, tylko w nich – reklamy, które mają przesłanie, a nie reklamy, które wyświetlają się jak najczęściej. Pamiętaj, jeden nieodpowiedni ruch, a internet sprawi, że Twoja firma osiągnie reputację przeciwną, do tej, którą próbowałeś stworzyć.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES | Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach końcowych użytkownika za pomocą plików cookies przez Salmo Design. Pliki cookies są to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych, za pośrednictwem których użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies używane są w celu tworzenia statystyk, które wspierają pozycjonowanie strony, ułatwiając dotarcie do niezbędnej Państwu informacji. Oprogramowanie przeglądarek internetowych domyślenie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. Ograniczenie lub wyłączenie dostępu plików cookies do swojego urządzenia nie spowoduje utrudnień w korzystaniu z naszego Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień w zakresie plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Informujemy, że warunki przechowywania lub otrzymywania plików cookies można zmienić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.

Zamknij