News

Czym jest inbound marketing, czyli marketing przychodzący

Inbound marketing, czyli marketing przychodzący to coraz popularniejsza forma reklamy. Na czym polega? W odróżnieniu od banerów, spotów reklamowych czy plakatów, inbound marketing nie narzuca się odbiorcy. Wręcz przeciwnie. Dąży do tego, aby potencjalny klient sam znalazł produkt lub markę.

Buzz marketing: sztuka tworzenia wiadomości wirusowych

Mimo że aktualnie buzz marketing jest kojarzony z Internetem, można powiedzieć, że istniał już wiele lat wcześniej. Ta forma promocji polega na tym, by zachęcić odbiorców reklamy do przekazywania informacji o produkcie lub marce kolejnym osobom. Zabawne czy ciekawe treści chętnie powtórzysz znajomym podczas przerwy w pracy lub na imprezie. Jeśli informacja dotyczy firmy, usługi czy towaru i jest pozytywna, to właśnie stałeś się elementem buzz marketingu.

Odbiorca docelowy reklamy

Stworzenie idealnej reklamy to proces, który winien być przemyślany. Nie jest zbyt korzystnym dla firmy, umieszczanie gdzie popadnie plakatów czy banerów z naszym produktem – nawet jeśli jest świetny.

Lojalni Klienci

Każdy klient wymaga innego traktowania, a każdy towar innej reklamy. Co możemy zrobić, by bez względu na branżę, stworzyć wokół swojej marki, grono naprawdę lojalnych klientów?

Wybór agencji kreatywnej

Wybór agencji reklamowej nie może opierać się na przypadku. Wybór doświadczonego wykonawcy, to przede wszystkim gwarancja skuteczności w realizacji założeń marketingowych. Zleceniodawca wybiera do współpracy agencję na podstawie dotychczasowych zasług, możliwości, stylu pracy czy sposobie obsługi Klienta.

Okładka Książki Roku

Zaprojektowanie okładki książki naukowej rozpoczęło się od rozmowy z autorem. W zasadzie ten kontakt był dość ciekawy i intrygujący. Chciałem poznać naukowca- pisarza, który nie ukrywam kojarzył mi się raczej z starym, brodatym, zamkniętym w sobie człowiekiem. Pozory mylą.

Reklama w internecie

Internet to obecnie najbardziej popularne źródło informacji. Szukamy w nim absolutnie wszystkiego, nie tylko niezbędnych danych – zabawy, wiadomości, przygody czy miłości. Dzięki temu, w sieci każdego dnia znajduje się jednocześnie miliony osób. Wśród nich, znaleźć możemy tysiące odbiorców naszej usługi czy produktu.

Komunikacja marki

Współcześnie reklama nie musi być zabawna. Nie musi być nawet droga czy wybuchowa – musi być prawdziwa i zaskakująca. To odbiorca ceni najbardziej. Co więcej, istotna jest również jego podświadomość.